הסל שלך

הסל שלך ריק

אספקה והובלה

בגין תשלום מלא של הלקוח עבור המוצרים שהזמין, החברה או חברות שליחויות מטעמה תשלח את המוצר שרכשת לכתובת אותה ציינת בעת ההזמנה, ו/או תאפשר לך, באם בחרת באפשרות זו בעת הרכישה, לאסוף את המוצר ממחסני החברה (רח' בית ראשונים 12, פארק תעשיות עמק חפר 38777, ת.ד. 12086) בימי עסקים ב' ו-ד' בין השעות 10:00-12:00 בתיאום מראש עם שירות הלקוחות. ככל שהמשתמש יבחר באפשרות המשלוח, דמי המשלוח יהיו נקובים בעמוד הקופה בהתאם לבחירת היעד ואופן המשלוח על ידך.
אספקת המוצרים על ידי חברות השליחויות הינה בשטחי מדינת ישראל וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב) והשירות שניתן מוענק באזורים מסוימים בלבד המשתנים ומתעדכנים מעת לעת על ידי החברה או חברת השליחויות לפי שיקול דעתה הבלעדי. אין באפשרות החברה לשלוח את המוצרים לכתובת שהיא תא דואר או לכתובת מחוץ למדינת ישראל. יתכנו אזורים אליהם זמן האספקה יהיה ארוך יותר. מועד המשלוח יקבע בהתאם ליום קבלת אישור העסקה או אישור חברת האשראי לביצוע עסקת האשראי (לדוגמה: אם אישור חברת כרטיסי האשראי התקבל רק למחרת ההזמנה באתר, אז יש לספור את זמן המשלוח מיום האישור של חברת כרטיסי האשראי). לתשומת ליבכם – ישנם מועדים בהם צפוי עומס רב של הזמנות או אזורים שאספקה אליהם לא אפשרית, כגון בתקופות חירום / מלחמה, חגים ומועדים, מבצעים מיוחדים (כגון black Friday וכו') וכן במהלך חודש נובמבר, ועל כן אנו נעשה את מירב המאמצים  ליצור עמכם קשר ולתאם את האספקה, אך יתכנו איחורים ועיכובים במהלך תקופות אלו וזמני האספקה עשויים להגיע ל-14 ימי עסקים ויותר, בכפוף לזמינות ולגישה לכתובת המשלוח.  

במקרה בו המשלוח לא הגיע ללקוח בשל מעשה ו/או מחדל של הלקוח, לרבות, אך לא רק, במקרה בו הזין הלקוח כתובת שגויה ו/או לא היה נוכח בכתובת המשלוח ו/או לא היה זמין במועד המשלוח, יוחזר המשלוח לחברה. במקרה כאמור, על הלקוח לפנות ביוזמתו לחברה לצורך תאום מועד אספקה בשנית, ובמקרה שכזה יהיה עליו לשאת בעלות המשלוח, וזאת גם אם המשלוח המקורי לא היה כרוך בתשלום דמי משלוח. אי-תאום מועד משלוח חדש לא יפטור את הלקוח מתשלום על ההזמנה שבוצעה על ידו לרבות תשלום דמי משלוח, ככל שהיו.
בעת מילוי הפרטים הנדרשים או במידה והשליח יצור קשר עם הלקוח, יוכל הלקוח לציין כי הוא מסכים שהמוצרים המוזמנים יושארו בסמוך לפתח המען לאספקה, למקרה שבעת מועד האספקה לא יהא הלקוח או מי מטעמו נוכח במקום. יודגש כי לקוח המבקש כי המוצרים יושארו ליד הדלת עושה זאת על אחריותו המלאה ולא תהא לו ולא יוכל לבוא בכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלשהי לחברה, לרבות אך לא רק, במקרה של גניבת המוצרים ו/או במקרה של קלקול המוצרים, והלקוח יחויב במלוא סכום הרכישה ודמי המשלוח. למרות האמור, לחברה שיקול דעת בלעדי לקבוע כי במקרים מסוימים לא תתאפשר השארת המוצרים בסמוך לדלת מען האספקה ו/או כי נדרשת נוכחות של הלקוח בבית לשם קבלת המשלוח וכן כי במקרים מסוימים מחויבת השארת המוצרים בסמוך לדלת מען האספקה.

החברה ו/או ספקיה לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר, בין היתר, במקרים הבאים:

כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום ונזקי טבע וכיוצ"ב; עיכובים ו/או איחורים באספקת המוצר הנגרמת עקב אי קבלת נתונים מלאים ונכונים מהלקוח, אי קבלת מענה לתיאום המשלוח מהלקוח, תקלות שמקורן בחברות השליחויות; או שביתה אצל החברות להובלת המוצרים/ שליחויות.

זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.